1/4

Utedag idag med hela OP1 och BF1. Vandring ner till prostbryggan på
strandpromenaden där vi kokade blåbärssoppa och grillade korv.
Faktiskt ganska trevligt eftersom att solen hela tiden värmde mot ryggen.

Efter skolan gick jag en promenad i solen och bara njöt och när jag kom
hem gick jag och vilade, somnade och sov i ca 3 timmar. Sedan när jag
vaknade satte jag mig med matteboken och det är väl den jag ängnat mig åt
större delen av kvällen.

Vet inte riktigt hur jag ska lyckas somna inatt med tanke på de kopiösa mängderna
kaffe jag hällt i mig under kvällen. Men lägger jag mig ner och slappnar av så ska det
nog gå bra. Ska i alla fall ta tag i inlämningsuppgifterna den här veckan (och nästa vecka)
för snart blir det ju ändå påsklov. :)

Jag blir så mycket gladare när de mörka vinterdagarna blir till ljusa soliga vårdagar.
Snart kommer snön vara helt smält och därefter kommer man kunna använda riktiga
vår/sommar-kläder! wohoo! :)

Nu ska jag lägga mig och läsa lite och sen sova.
Puss.



Bojkotta sminket och ut med dig i solen istället. Obs. läppglans tillåtes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0