8/4


Riktigt dåligt med uppdateringar nu på sistonde känner jag, och jag vet
att man inte ska skylla på något för det tar ju faktiskt bara ett par minuter
att blogga och det har ju alla tid med :p
Men det är helt enkelt bara så att jag inte har haft lust. Har åkt på en förkylning
som min bror hade nyligen och så har jag varit sjukt stressad på grund av alla
försenade skolarbeten som lärarna bad mig göra klart innan lovet.


Riktigt skönt med lov nu i alla fall och jag ser verkligen fram emot att åka upp
till mormor i Jämtland. Vi åker på långfredagen och kommer hem på tisdagen.
Och sen när jag kommer hem har jag ju i alla fall 5 dagar på mig att festa?
Haha, nej vi får se om det blir något festande överhuvudtaget. Det blir det inte
om jag blir sjukare i alla fall.

Förhoppningsvis får jag träffa en efterlängtad tjej som det ryktas om ska komma
hit under påsklovet ;)

Nu blir det middag och sedan godis + film.
Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0