Påsklov.


Fy på mig som varit ruskigt dålig på att uppdatera, men nu är
påsklovet snart slut och då ska det bli ändring.

På långfredagen åkte i alla fall jag, Tryggve, mamma, Marcus och
Towe upp till mormor&Benny i norra Jämtland där vi körde skoter,
fiskade och myste. Blev en riktigt lyckad resa eftersom att Tryggve
var med. Fiskningen gick inte speciellt bra för mig men Tryggve
verkade vara född med fiskespöet i handen eftersom att han drog
upp fisk efter fisk.


Vi kom hem från Norrland på tisdagen och resten av lovet har jag
inte gjort något speciellt förutom att plugga, festa och umgås med
Tryggve och vänner.


Imorgon börjar min APU som jag kommer att vara ute på i 2 veckor.
Kommer att vara på Djurås hemtjänst (wooho) och vill inte ens skriva
hur jag känner inför det. Alltså, det är inte så att jag tror att allt kommer
bli pest och pina utan det är det att jag känner en viss nervositet över det
hela. Jag befinner mig sällan i Djurås, Jag vet inte var hemtjänsten ligger
och Hitta.se's vägbeskrivning suger!

Tänkte i alla fall ta ett tidigt tåg så jag har god tid på mig att hitta dit för det
vore ju riktigt pinsamt att komma försent första gången. Alla vet ju att det
första inrycket spelar stor roll. Jag har i alla fall pratat med Lena (En trevlig
tjej som informerade mig om tider osv)
. Hon berättade att mina handledare
heter Marika och Marianne och att jag med dom ska komma överrens om
arbetstider och annat som hör dit till.

Imorgon berättar jag hur första dagen på APU'n var och så lägger jag upp
lite bilder ifrån Jämtalndstrippen. Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.

Pussipuss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0