Torsdag.


Skulle egentligen ha slutat 16.00 men Erica var snäll och skjutsade
mig till bussen redan klockan 14.30 :) Dagen har i alla fall gått jätte-
snabbt och det beror nog på det fina vädret. Det enda som var lite
kämpigt var att städa men efter städningen bjöd de pensionärerna
som bodde där på fika på verandan, riktigt trevligt.

SMHI lovar sol och sommarvärme nu hela helgen men eftersom att
det är SMHI som lovar så får man väl ta det med en nypa salt, eller? ;)
Om det nu blir fint väder så hoppas jag att det håller i sig ett tag så vi
får solsken under valborg.

Idag hade jag tänkt att jag skulle simma efter APU'n men jag orkar
verkligen inte. Är helt slut i kroppen efter en sömnlös natt. Låg nämligen
och hostade som en idiot inatt istället för att sova. Hädanefter ska jag inte
träna när jag har förkylningssymptom. punkt slut!!!

Nej nu ska jag ta mig ett bubbelbad.
Pussipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0