090215


Igår var det alla hjärtans dag + att jag och Tryggve firade 23
månader tillsammans.  Vi gick på bio "Mammoth" och efter
det gick vi hem till honom där vi tog några glas vin och såg
de sista avsnitten av Dexter säsong 3. Helmys.

Har inte gjort särskilt mycket idag förutom att plugga.
Sitter med spanskaglosorna framför mig nu och försöker
få dem att fastna. Sitter även med en tallrik frukt&glass framför mig;)



Kikade på ett "Friends-klipp" nyss också och det här måste ju vara den finaste
reklamfilmen genom tiderna.



Nu tänkte jag gå ner och kolla om det är något bra på tv, och om det nu inte är
det så ska jag nog bara ta mig en dusch och sen gå och sova.

Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0