"Feed(me)"

Nu ska jag våga mig på en film som heter "Feed" som tydligen'
är en psykologisk thriller baserad på en verklig händelse.
Filmen verkar lite smått sjuk men jag ska inte döma innan
jag sett den.

Handlingen i filmen kretsar i alla fall runt polisen Phillip Jackson,
som arbetar med att granska olika fall av sexbrott på Internet.
En dag snubblar han och hans kollega över en misstänksam
hemsida med bilder och filmer på feta kvinnor som blir tvångsmatade.
När de båda börjar gräva djupare på sidan upptäcker det att det inte rör
sig om något vanligt fall, kvinnorna på sidan tvångsmatas nämligen tills
de blir så feta att de dör. En vild jakt på innehavaren av sidan börjar, men
sakta spårar det ur och Phillip sätter både sitt förhållande och jobb på spel'
för att få fast förbrytaren.


Trailer


Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv; Javisst! Lägg till mig på msn så pratar vi mer; C[email protected] :)

2009-02-03 @ 21:25:18
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0