I'll follow you tonight

Söndag idag och jag och Tryggve har precis vaknat. Tryggves kusin Patrik åkte hem till Stockholm nu för ett par minuter sen också, så nu är det slut på Wii :p
Idag vet jag inte vad som händer. Jag och Zandra skulle ju ha varit på gymet men Zandra blev tvungen att åka till Borlänge så vi får ta det en annan dag. Jo! Jag vet en sak som händer idag, plugga!
Ja, plugga är något jag verkligen måste göra eftersom att jag har en hel del saker som måste bli färdiggjorda

Fast först ska jag och Tryggve dricka te, och sen ska jag gå hem (i mina tunna tygskor och typ 20 minus.) BAH

Förresten så måste jag bara säga att Anna Ternheim är min gud!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0