Ledig dag + GG


Imorse vaknade jag hos Tryggve klockan 10:00 av att han gick upp och började göra sig redo inför skoldagen. Själv låg jag kvar under det varma täcket och kunde med gott samvete somna om eftersom att alla OP-ettor var lediga idag. 
Jag vaknade lite senare runt 15:00 när Tryggve kom hem och då insåg jag att jag sovit bort heeela min lediga dag. Fast egentligen kanske det var rätt bra att jag sov eftersom att jag vanligtvis sover så lite på vardagarna vilket resulterar i att jag är trött och seg på lektionstid. Imorgon kommer jag i alla fall vara utvilad, lagom till redovisningen imorgon.

Egentligen ska jag och min grupp redovisa "Ledarskap" imorgon men vi har verkligen inte gjort någonting. Vi fick arbetspappererna i handen och sen dess har vi inte rört dem. Bah.
Har även ett annat grupparbete imorgon som handlar om "politiska prtier" som måste redovisas.

Efter att jag vaknat hos Tryggve så fick jag i alla fall skjuts hem avmin kusin och sen dess har jag bara pluggat samhällskunskap och matte.
Jag har hunnit med att se 2 avsnitt av Gossip Girl också, han inte förstå att jag inte sett dem för ens nu? :O Måste ha glömt bort att jag hade de sista två avsnitten på daorn i samma veva som jag började se Dexter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0