090204

Eftersom att jag inte hann blogga något mer igår så kan jag ju säga
nu att "Feed" är det äckligaste jag sett på länge.
Efter att ha sett en kvinna på 270 kg tvångs-sond-matas av en man, som matar henne med
en annan överviktig kvinna, så försvinner matlusten totalt.
USCH!

Jaja hur som helst. Skoldagen gick väl lite sådär. Min grupp misslyckades totalt med Vänsterpartiet-redovisingen
så det känns ju inge bra alls. Nästa vecka har vi fyra prov så det känns helt sjuk-cp-stressigt nu. Proven jag har är i spanska, engelska, naturkunskap och "vård & omsorg".
Har ingen aning om hur jag ska klara av att plugga på allting, eller rättare sakt så kommer jag inte klara av det :O
Det är ju faktiskt så att man bara får ha 3 prov i veckan, och bara ett per dag.. Så dethär lär jag ju kunna ta upp eller?


Nu ska jag i alla fall gå ner och äta middag innan jag beger mig hem till Tryggve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0