090207

Idag har jag bara städat, donat och fixat. Har mublerat om i mitt rum och rensat garderoben.
Kastat det som kastas ska och lagt undan kläder som är för kalla för ett snöigt Leksand.

Har precis duschat och ätit middag så jag tyckte att det var dags att logga in för att skriva ett
par rader här innan jag sätter mig med skolarbetet.
Nu är det ju inte så att jag tänker sitta en hel lördagskväll med matteboken i knäet utan jag ska
hem till Tryggve lite senare där det ska spelas musik och skålas med vinglas.

Innan jag kilar så lägger jag upp en video på en ful-söt grabb som mimar till en låt.
(han har lagt upp typ 100 videos där han mimar till låtar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0