Lovers dream



Söndagskvällen har spenderats hemma hos Tryggve med film.
Filmen vi såg hette "Blast from the past" från 1999. Jag hade inte
så stora förväntningar på filmen men den visade sig vara riktigt bra.

Egentligen skulle jag ha gjort en del plugg idag men odisciplinerad 
som jag är så blev inget gjort. Det mesta ska i allfall vara inlämnat efter
onsdag så jag har ett par dagar på mig i alla fall.

Jag hade i alla fall tänkt att jag skulle lägga mig och läsa lite ur boken
"Bryta om" som vi fått som svenskauppgift att läsa i.

Fast först av allt ska jag ta mig en dusch och ringa Tryggve :)
Pussipuss /J


Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv; Javisst! Lägg till mig på msn så pratar vi mer; C[email protected] :)

2009-02-03 @ 21:22:16
URL: http://carolinabiors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0