Black window

Ännu en dag har passerat, imorgon är det söndag och på måndag börjar skolan igen. Helgerna går så otroligt fort och innan man ens hunnit blinka så är det måndag och stressen sprider sig i kroppen.
Egentligen ska jag inte klaga för gårkvällen blev riktigt trevlig. Jag och Peter (min kusin) började dricka lite smått hemma hos mig och sedan kom Tryggve och hämtade mig.
Hos Tryggve var det en hel del folk och där fortsatte vi dricka och snacka till natt blev morgon.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag och Tryggve vaknade runt 14:30 men vi låg kvar och slappade i sängen till 16:00 ungefär, då Marcus kom och hämtade mig.

Nu har jag precis tryckt i mig en massa tacos (+ godis ;) och snart ska jag bege mig hem till Tryggve där chips&film väntar! :)

Imorgon blir det gym+solning för min och Zandras del :)
Puss



Fredag: En full vindöggd Johanna med ful peruk. Enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0