090129


Sexton dagar sedan jag senast bloggade, och skälet till att jag gjorde en ny var för att jag var för inaktiv på den förra? Bah, skärpning Johanna.

Just nu känns bara allt som har med skolan att göra stressigt och jobbigt. Har sjukt mycket jag måste hinna med denna vecka för att överhuvudtaget kunna överleva nästa.
Idag slutade jag i alla fall 13:50 och efter skolan bestämde jag mig för att gå en långpromenad eftersom att det var skinande sol ute. Riktigt mysigt.
När jag kom hem lagade jag mat och pluggade det sista inför vänster-partiet-redovisningen..-som-jag-inte-pallar-alls.

Nu ska jag fortsätta med mitt referat och slutligen göra klart diktanalysen, så Ullrika blir glad.

Imorgon är det i alla fall fredag vilket betyder att jag sen har en hel helg på mig att bara vila ut. (pluggapluggaplugga)
Jag ser i alla fall fram emot en lugn och avslappnad helg med en gnutta träning och en gnutta plugg. Istället för en Alkofest-halva-helgen-bakis-helg.

Har rensat en hel del från datorn idag eftersom att jag hade på tok för mycket filmer, bilder och musik. Dock sparade jag nästan alla bilder eftersom att de är alldeles för jobbigt att kasta. (dessutom blir det ännu roligare att se dem om ett par år)
En hel del musik rensade jag bort i alla fall och istället tankade jag hem Spotify - verkligen helnice!

Nej nu ska jag göra mig en kopp té och se ett avsnitt Gossip innan jag cyklar hem till Tryggve

Pussipuss /J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0