31/3

Dagen började dåligt med att jag försov mig och fick stressa mig igenom
morgonrutinerna för att komma i tid till första "lektionen" som var matteprov.
Eftersom att matte inte är min grej, och särskilt inte ekvationer så lämnade jag
klassrummet ganska tidigt.

Efter provet så åkte halva OP1 till Edshult Äldreboende där vi fick lära oss en del
saker som jag knappt kommer ihåg längre. Hade fullt upp med att vara rädd för
kvinnan som instruerade oss i hur man tex. lyfter rätt. (?) Hon var i alla fall läskig,
närgången och dominant :O
Hur som haver så fick vi gå där ifrån runt tolvtiden och då återvände jag och Tilda till
skolan där vi hämtade väskorna, och efter det gick vi till gymet.

Som sagt blev starten på dagen dålig med försovning, matteprov och läskig tant. Men
eftermiddagen blev mycket bättre med ett svettigt gympass..och snart blir det Tryggve :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0