Braceface


I morse steg jag upp runt 07.00 och efter en stooooor frukost så
åkte jag och mamma till Falun för att besöka tandläkaren.
När vi väl var framme så tog det inte lång tid för ens jag fick komma
in och tandläkarna började rota i min mun.
Egentligen var det tänkt att jag skulle få ta ut min tandställning jag
har i överkäken, men i stället satte det i en i underkäken också. :O

Haha, om en månad eller så får jag i alla fall ta ut den och då blir det
tandblekning och tandslipning, ser fram emot det.

Skoldagen gick för övrigt väldigt fort idag eftersom att jag kom dit runt 11.00.
Jag Anna och Lina hann nästan göra klart "Mer om runor-arbetet" så det
känndes ju bra.

Nu har jag precis duschat och klätt på mig. Snart ska jag hem till Tryggve
där det blir poker med grabbarna.

Är verkligen jättehungrig men klarar inte av att äta på grund av att de värker i
hela munnen. Lyckades nästan få i mig lite pizza i alla fall :p Imorgon känns
det nog bättre, eller jag hoppas det för då har jag och Tryggve 2 år tillsammans
och det är tänkt att vi ska äta på Bosporen. :)

Måste kila nu, Pusss.

Ajimunnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0