"Eagle vs Shark"

Riktigt mysig kväll igår måste jag säga med mat, vin, melodifestivalen & Mumin.
Ja, ni läste rätt. Jag, Sten och Tryggve såg "Mumin - the movie" och åh vad jag
tycker om Mumindalen och alla mysiga karaktärer. Egentligen var filmen ganska
dålig om man jämför med avsnitten men den var väl mysig på sitt sätt ändå.

Att Malena Ernman kom etta med sin dåliga, skrikiga operasång tycker jag
personligen är en katastrof, och att Caroline Af Ugglas "Snälla snälla" kom
tvåa var ju katastof det med. Måns, EMD eller Alcazar borde ha röstats fram.

Riktigt fint väder idag i alla fall och nu känns det verkligen att våren är på väg.
Jag och mitt head-set kom nyss hem från en härlig promenad och nu kurrar
min mage så mycket att jag måste äta något. Fil eller Yoghurt får det bli för det
kan jag "tugga" :p

Innan jag går tänkte jag tipsa om en jättesöt film jag och Tryggve såg här om dagen.
"Eagle vs Shark" heter den och det är en mysig film som inte direkt är jättebra, men den
är långt ifrån dålig.
Lily är en blyg tjej som jobbar i en snabbmatsrestaurang. Hon är hemligt förälskad i
Jarrod, en kufig tv-spelsfantast som ängnar större delen av sin tid åt att planera hur han
ska hämnas på en gammal mobbare från högstadiet. En krånglig men mysig kärlekshistoria
mellan två enstöringar :p

"Eagle Vs Shark"


Kommentarer
Postat av: Carolina

Svar; Ja, supermysig! :)

2009-03-15 @ 20:31:30
URL: http://carolinabiors.blogg.se/
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Haha ja, något chockad blev jag när SVT hör av sig. Inte varje dag direkt. ^^

2009-03-15 @ 22:46:32
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Bah, såg inte din andra kommentar! Tack Johanna. Jag hoppas också på att bli en bra pappa en dag. Men ja, samma kärlek kommer i alla fall barnet att få, även om jag är bög. Och ammas är inte en jättenackdel, finns ju kompleteringsamning för det, så det löser sig alltid. :)

2009-03-15 @ 22:47:44
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0