Lov

Nu är lovet snart slut och det känns som att lovet gått ovanligt
fort, men det beror kanske på att mina lovdagar sett nästan likadana ut.

Hade flera planer på gången men inget av det jag planerade
blev av. Hade nämligen tänkt plocka fram snowboarden som
stått orörd hela vinterna men icke sa Nicke.
Hade även tänkt ta en sväng till Stockholm men så blev det
inte heller för min del.

Har i alla fall hunnit med att festa en hel del, så det var ju bra. :p

Jahapp, i morgon börjar skolan och jag känner på mig att första skoldagen
efter lovet inte kommer gå så bra med tanke på min natt som säkerligen
kommer bli sömnlös och drömlös.
Efter lov brukar min dygnsrytm vara helt skev men jag kommer nog in i
det "normala" igen om ett par dagar hoppas jag.

Nu ska jag göra mig en kopp te och se något avsnitt av "Skins"
Puss
/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0