The ultimate gift

Idag på utvecklingssamtalet gav Leif mig en muntlig varning angående min frånvaro
som just nu ligger omkring 20%. I och för sig så är det bara över vårterminen och
jag har ju faktiskt varit sjuk lite då och då.
Imogon bär det av till Falun klockan 08:00 för att tandläkarna ska kolla om jag kan
ta ut tandställningen som jag nu haft i snart tre månader. Hoppashoppas.

För övrigt så såg jag en film nyss "The ultimate gift" och jag måste säga att den verkligen
var sevärd. Filmen handlar om en arrogant, rik (snygg) man som aldrig behövt arbeta i hela sitt liv.
När hans farfar dör ärver han en gåva, men för att få den måste han klara av olika uppgifter.
En film om vänskap, framgång och att finna meningen med livet.


"The ultimate gift" trailer



Nu ska jag äta middag och efter det ska jag promenera hem till Tryggve.
Fast innan jag gå hem till honom ska ag svänga förbi hemköp och köpa en
stooooor påse godis eftersom att jag haft sötsug hela dagen :p

Pussipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0