"Sanningens ögonblick"

Sambons svar i "Sanningens ögonblick"
blev för mycket för sofia, 23
Igår kväll bröt Sofia Asplund, 23,
ihop i "Sanningens ögonblick"
- Jag vill här ifrån, viskade hon
till sina vänner i studion.


Programledaren Pontus Gårdinger inledde förhöret med Linus
i avsnittet då han bland annat fick frågorna om någon
av hans vänner har snyggare flickvän än han själv har, och om
han önskar att hans flickvän skulle ha silikonbröst.

Linus svarade ja på båda frågorna.

För er som följde min förra blogg (JohannaLantz.blogg) kanske
vet att jag skrivit om "Sanningens ögonblick" tidigare och nu gör
jag det igen eftersom att jag nyss såg det på kanal 5.
Och för er som aldrig sett eller hört talas om programmet så är det
i alla fall ett program där människor mer eller mindre självmant avslöjar
sanningar om sig själva. Mer eller mindre hemska och pinsamma sanningar
med hjälp av Ja/nej-frågor och lögndetektor.

Programledaren Pontus Gårdinger har gett följande kommentar
om programmet till DagensTv.com.

"När sanningen gör ont kan vinstpengar bli ett fint plåster på såren.
 I "Sanningens ögonblick" gäller det att inte hålla på sina hemligheter.
- Det här kommer säkert att lyftas fram som ett skandalprogram."

Visst är programmet en aning underhållande men jag förstår
fortfarande inte hur människor kan vilja anmäla sig till programmet och
avslöja saker som kan leda till att förhållanden tar slut.

Fast har man gett sig in i leken får man leken tåla, och vissa är ju allt
för pengakåta. Själv har jag fått  nog av det vågade tv-konceptet.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0