Borlänge


Tack till Carolina som gjort min bloggdesign! :)

Dåligt med uppdateringar på senste tiden känner jag men det är bara
för att det händer så mycket just nu runt omkring mig, och med mig.
Men det ska det bli ändring på.

Har varit i Borlänge idag med Micke och Carolina. Köpte faktiskt inte
speciellt mycket.. lite kläder och presenter åt min bror Marcus som fyller
20 år på tisdag.
Måste köpa present åt Tryggve också som fyller 19 om några veckor.
Känns lite konstigt att Tryggve fyller 19 nu ;O Han var ju trots allt bara
16 när vi blev tillsammans. Och att vi firar 2 år om 7 dagar känns ännu
konstigare. Lycklig är jag i alla fall! :)


Fredagskväll hos Oom.



 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Säg till om du tyckten den blev för grön! Ser olika ut på olika datorer :)

2009-03-08 @ 21:23:06
URL: http://carolinabiors.blogg.se/
Postat av: Christoffer - Bögen från Dalarna

Två år, jisses vad tiden går! :D



Headern gillar jag! Jag gillar dock inte den gröna färgen, alldeles för skrikig.. :P

2009-03-08 @ 22:30:42
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0